Bu Blogda Ara

11 Ocak 2017 Çarşamba

Merhaba Yazısı

Merhabaa! Çook uzun zamandır düşündüğüm, planladığım ilk yazımla başlıyorum. Blog sitesini açalı çok uzun zaman oldu fakat bir türlü başlayamadım. Ara ara vazgeçtiğim bile oldu ツ Sonuç olarak burdayım, ne tür paylaşımlar yapacağımdan ve biraz kendimden bahsedeceğim.
 Ben Cansu, 1998-Üsküdar doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum aslen Rizeliyim. Öğrenciyim.
Çevremdekiler, arkadaşlarım ve birkaç öğretmenimin önerisiyle düşünmeye başladım ve sonra " neden olmasın " dedim. Ama hangi türde blog yazacağımı hiç bilmiyordum karar da veremiyordum çünkü tek bir konuya bağlı kalmayı sevmiyorum ve anlatacak çok şey var. Bende " her telden blog " türüne karar verdim ☺ Yani bunu zaman gösterecek. Gezdiğim yerler, okuyup çok beğendiğim kitaplar, denemeler,  üzerine çok araştırma yaptığım ilginç konular, gözlemlerim aklınıza gelecek her şey. Aklıma gelenler bu kadar zamanla farklı şeylerde ortaya çıkabilir sağım solum belli olmaz. Ortaya karışık bir blog olacak umarım güzel olur ❤






5 yorum: